2011年12月3日 星期六

[身體.保養] MUSEE 5th脫毛分享 (含脫毛後1個月的毛髮照片)

Y!BLOG搬家文-2011年12月5日 上午10:48公開累計瀏覽次數 3317


今日為小柔做TREATMENT的彩光師是Maggie..
今次比上次打得快..Maggie說是因為毛髮少了的關係..
Maggie也有關心小柔第一次脫毛後的感覺,,
在傾談之中了解到原來常搽止汗劑會令角質層加厚..所以沖涼時必須加強及仔細清潔!!!*
並且一星期做一至兩次磨沙 (初開始使用面部磨沙,,讓皮膚適應後可轉用身體磨沙)



脫毛過程::

剃毛 、 搽冰凍o者喱、彩光脫毛、COOL DOWN 、LOTION

脫毛後即時效果..

小插曲:
COOL DOWN後Maggie發現小柔毛囊發炎,,Maggie小柔自己摸摸看..是很實很大粒的肉粒,,像暗瘡一樣的感覺*
然後Maggie像擠暗瘡一樣擠壓毛囊後竟然擠出好多污糟野 + 好多毛髮,,
Maggie說應該已有很長時間..因為角質層過厚形成毛囊被阻塞->發炎->因而令毛髮不能生長出去變成倒生毛,,在裡面一直捲捲捲]]小柔見到擠出來的污物真係好得人驚!!!!
Maggie說要自己多注意..下次要自己擠了)) 你們也快快自我檢查吧!!!*


已經寫了好幾次脫毛分享了..
今次已經是第5次脫腋下..可以分享一下經過5次彩光脫毛後..毛毛生長如何..

看下圖..這是第5次脫毛後1個後的照片..
絕無美肌!!!!!*

從下圖可見..小柔毛髮生長極極極慢..可以說是差不多沒毛髮..
不過近看還是有些少毛髮..不過毛髮超幼細..可以不用自行剃毛都ok..
而且腋下黑色素亦慢慢地有改善..
當然要自己乖乖在家有空做做磨沙去角質..效果才是會更理想喔:

特別消息::
Join Musee任何次數療程..如果你做剩既次數可以轉做其他部位,,如果冇其他部位要做,,餘下未做既次數可以退返錢$$的!!

加上Musee有會員制,,介紹朋友做,,會員有積分朋友都有積分!!
打個擘如::介紹一個朋友做,,會員可得 10分,,朋友有 5分"
夠指定分數就可以免費做一次一個細部位(如手指`手背`腳指`腳面)
所以愈多FD 1齊做,,大家就可以一齊儲分FREE做!!!*
小柔的VIP NO.801-103219 (MS.LO)

只要填寫介紹卷..介紹人一欄寫上
 小柔的VIP NO.&電話就可以即時有分嘍~




最新活動:: 台灣產品代購

加入粉絲團留意最新消息吧!!


沒有留言:

張貼留言