2012年12月24日 星期一

[小柔廚房.食譜]自家創作**焗瑞士雞翼 (教學+圖)



魯瑞士汁雞翼..小柔都成日整..
決定攪攪新意思..來個焗雞翼吧!!*

簡單又方便又好味的家常小菜喔:
就算只有1-2人吃也OK*



準備材料::
×*巴西雞中翼 2磅
×*生粉 6-7大匙
×*瑞士汁 120ml
×*鹽 約3大匙

貼心小TIPS::先奄好D雞翼..大約奄2-3小時..連D肉都想入味就逐隻逐隻搵支叉..叉下D雞翼肉(如果懶可以SKIP呢個STEP..但又想入味的話係室溫奄完就放入冰櫃1晚翌日先焗..不過請記住加D糖..免得太咸喔:)Step1*將雞翼解凍..洗乾淨D雞翼..用鹽o拿一o拿(即搓1搓)D雞翼
Step2*加瑞士汁撈勻後再加生粉撈勻,,放置於室溫中..
    記住間中去撈一撈D雞翼..令每隻雞翼味道更平均..


等約2小時後.....

[焗前15分鐘預熱焗爐]

Step3*雞翼已全奄好..把焗盤舖上錫紙..放上雞翼..皮向天..開200度火力焗15分鐘



Step4*焗至10分鐘時見皮變成金黃色後打開焗爐逐隻逐隻反轉。
[此step唔需要關爐]Step5*然後轉150度火力再繼續焗。


15分鐘後..美味的焗瑞士雞翼就出爐嘍~~

小柔的瑞士汁是自家調味調製..不過可建議大家買李X記的瑞士汁..味道也不錯喔:
如果你們不喜歡瑞士雞翼..可以焗叉燒醬雞翼..整法也是1樣..不過叉燒醬是醬不是汁..所以生粉可以減1/3..出黎既味道會好有BBQ風味呢~~


如需轉載請列明出處 -  小柔*Sweet Heart
Fans Page「小柔*Sweety Heart」加入 (LIKE)了嗎? 等你喔:
美妝美容新品搶先報..送禮邀文抽獎通通在這"

www.facebook.com/princessyiu

沒有留言:

張貼留言