2013年3月26日 星期二

[美食.食評] 美孚新村*小越南

慶祝朋友出院.美孚選擇真的愈來愈多..所以選了平常比較小去吃的越南餐..1行4人來到小越南..
預先BOOK了檯..不過我們早到了..但等左5MINS好快就有位了!!

一坐低因為太餓了..所以點了2人晚市套餐..$145 好抵食..有湯粉麵飯2客、自選小食1客&炒菜或拼盤、跟餐2杯飲品

我地揀左火車頭($51要補$13)
超超超級大碗..牛肉有4~5塊..仲有牛丸、牛腩片、牛筋、蘿蔔..超多料!!
2個人食就剛剛好..個湯底好正..同平時出面食果D唔同..加錢都抵..必試!



仲可以問店員拎辣椒..加埋落麵仲正!!


仲揀左炒金邊粉..好多蛋&札肉..D料又好多..都好抵食!!

我地因為4個人所以揀左拼盤..有春卷、札肉、粉包、香茅雞翼、蔗蝦..每樣2件..如果2個人食呢個套餐真係好飽..如果2個女仔食應該係食唔哂..不過好抵食..
每樣都好好食..蔗蝦特別好食..其他都好好味..而且可以食到好多款..

因為我超鍾意食無骨鳳爪..當然要試試..不過一碟份量唔多..我地都好鍾意食..所以食完一碟後又再點多碟食!!


餐牌好大張黑椒鐵板蠔..朋友喜歡食所以點了..
我第一次食..上檯好熱..蠔仔好多..每食一啖都有..好鬼正..而且黑椒味好出..

睇其他人食評話軟殼蟹好食所以點左份試試..都唔錯..

仲叫左個大頭蝦..因為睇相好吸引..
味道有D似冬陰功..蝦蝦好大隻好多肉..我地4個人SHARE剛剛好..

我地仲叫左份豬頸肉食..唔同平時食開既泰式口味咁..一份好多我地又開始飽所以都食剩幾塊..

最後我地點左2杯飲品..紅豆冰超椰味!! 好似飲椰子紅豆冰..
朋友飲左杯三色冰..話好好飲喔:


我地4個人不用$600已經吃那麼多..非常抵食喔:




最近有台灣美妝品代購或現貨賣場喔:


有興趣快加入粉絲團留意最新消息吧
www.facebook.com/princessyiu

 

沒有留言:

張貼留言